Levering

Vi sender ordrer alle hverdage og så vidt muligt samme dag, som du har afgivet din ordre. Leveringstiden varierer normalt mellem 7-10 hverdage, afhængigt af produkt og leveringsmetode. Ved helligdage og særlige begivenheder som Black Friday, jul og udsalgsdage kan leveringstiden være længere. Vi påtager os ikke ansvar for eventuelle forsinkelser.

Hvis din pakke ikke er ankommet som forventet efter 7-10 hverdage, bedes du straks kontakte os på shopno.dk, så vi kan iværksætte en eftersøgning af pakken. Hold altid øje med din forsendelse ved hjælp af det forsendelsesnummer, som du modtager fra os eller direkte fra vores transportør.

Opdager du skader på produktet efter modtagelse, og der ikke er synlige skader på emballagen, bedes du informere os om skaden og samtidig sende billeder, som beskrevet nedenfor.

For at kunne behandle en reklamation vedrørende transportskader, beder vi om følgende fotos:

  1. Billeder af alle pakkens udvendige flader, herunder ét, hvor adresselabelen er synlig på emballagen.
  2. Billeder af den samlede indvendige beskyttelse.
  3. Billeder af det beskadigede indhold.

Det er afgørende, at al emballage og varen gemmes og ikke tages i brug, indtil sagen er afsluttet hos os og transportøren.

Transportskader skal anmeldes umiddelbart efter modtagelsen. Undlader du dette, vil anmeldelsen blive afvist af vores transportører og ikke blive erstattet af shopno.dk.

AFHENTNING

Det er også muligt at afhente dine varer på vores adresse uden ekstra omkostninger. Du vil modtage besked, når din ordre er klar til afhentning. Afhentning kan kun ske efter aftale med os. Kontakt os venligst her.